پیام نوروزی رئیس موسسه تحقیقات آب

همکاران گرامی؛

نوروز مبارک و محنا فرا می‌رسد و دامان طبیعت را به سان رستاخیزی عظیم دستخوش دگرگونی می‌سازد.

ذرات عالم در قدوم بهار نو می‌شوند و در این نو شدن عالم جان می‌گیرد. در ضمیر اهل معنا و بصیرت، هر روزنه و هر قطره و هر ذره درس توحید است و آینه‌ای بر صفات حضرت باری تعالی …

نوروز امسال که همراه عطر یاس و یاسمن، معطر به شمیم دلنواز نرگس است، شادمانه‌ای دو چندان دارد و شکرانه‌ای بی نهایت. امید است این بهار و این اعیاد که ختم به بهار قرآن و رمضان‌المبارک نیز می‌شود، موجبات سعادت و بهروزی تمامی ایرانیان عزیز باشد.

سالی که گذشت، سالی پر افت و خیز، آمیخته با سختی‌ها و چالش‌ها بود که این مشقات در کنار همه‌‌گیری منحوس‌ترین پدیده قرن یعنی کرونا، گذر از این مسیر را دشوار‌تر ساخت، اما همکاران همدل و هم پیمان موسسه، دست در دست هم، از چالش‌ها گذشتند، پشت سختی‌ها را خمودند و سرافراز و سربلند در آستانه قرنی جدید قرار گرفتند، تا اعتلای جدیدی برای مجموعه خود رقم بزنند.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یکایک همکاران عزیز در بخش‌ها و واحدها‌ی مختلف موسسه، عید میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) و نوروز باستانی را به حضور تمامی عزیزان و خانواده‌های محترمشان تبریک و شادباش می‌گویم و از آستان الهی سالی سرشار از برکت و سلامتی را آرزومندم.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     محمدرضا کاویانپور
                                                                                                                                           رئیس موسسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا