تودیع و معارفه دو مدیر در موسسه تحقیقات آب

با حضور رئیس موسسه تحقیقات آب، مشاور امور اجرایی رئیس موسسه معرفی و سرپرست های پژوهشکده مهندسی هیدرولیک و محیط‌های آبی و مرکز تحقیقات آب و فاضلاب تودیع و معارفه شدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، در جلسه شورای مدیران که روز دوشنبه مورخ ۱۳ بهمن‌ماه برگزار شد، دکتر محمدرضا کاویانپور در ابتدا میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و همچنین فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و چهل‌ودومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفته و در ادامه به ارائه بخشی از فعالیت‌های انجام‌شده در مدت حضور خود در موسسه پرداخت.

در این جلسه دکتر کاویانپور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر حسین اردلان در مدت سرپرستی پژوهشکده مهندسی هیدرولیک و محیط‌های آبی و مرکز تحقیقات آب و فاضلاب، دکتر شروین فقیهی‌راد و دکتر عباس اکبرزاده را به ترتیب به عنوان سرپرست‌های پژوهشکده مهندسی هیدرولیک و محیط‌های آبی و مرکز تحقیقات آب و فاضلاب و همچنین آقای دکتر مجید طبیبی جبلی را به عنوان مشاور امور اجرایی رئیس موسسه معرفی نمود.

در ادامه جلسه، مدیران موسسه ضمن تبریک به دکتر طبیبی جبلی، دکتر فقیهی‌راد و دکتر اکبرزاده، از خدمات و تلاش‌های دکتر اردلان نیز قدردانی نمودند.

در انتهای جلسه، دکتر کاویانپور احکام دکتر طبیبی جبلی، دکتر فقیهی‌راد و دکتر اکبرزاده را به ایشان تقدیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا