آیین تکریم و گرامیداشت همکاران ایثارگر و بازنشسته موسسه تحقیقات آب

امتیاز:
۵/۵

آیین تکریم و گرامیداشت همکاران ایثارگر و بازنشسته موسسه تحقیقات آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، این مراسم با حضور دکتر محمدرضا کاویانپور رئیس موسسه تحقیقات آب و همچنین معاونت پژوهشی و سایر مدیران این مجموعه برگزار شد. دکتر کاویانپور ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین مراسمی و خوشامدگویی به حضور ایثارگران و بازنشستگان، گفت: مجموعه موسسه تحقیقات آب افتخار حضور عزیزانی از خانواده شاهد و ایثارگر و کسانی که با عشق و علاقه در ساخت میهن اسلامی خود مشارکت داشته‌اند را دارد و پاسخ به فرهنگ ایثار، شهادت و تلاش این عزیزان بسیار سخت است.
رئیس موسسه تحقیقات آب افزود: کشور ما دارای تاریخی پر فراز و نشیب و همواره درگیر بلایا و مصیبت‌هایی بوده است که می‌توانست هر تمدنی را دچار انحلال کند اما وجود آگاهی و شور اجتماعی و فرهنگ غنی‌ در کشور ما، توانسته است کشور را از شرایط نامساعد نجات دهد.
وی گفت: روحیه ایثار و شهادت و از خود گذشتگی که در جامعه جوان ما وجود دارد، به عنوان برگ برنده و زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود و مانند نوش‌دارو جامعه را از آسیب و بلایا حفظ کرده است. البته این روحیه فقط در خانواده شهدا و ایثارگر نیست بلکه در تمام خانواده‌های ایرانی وجود دارد و مثال عینی آن خانواده موسسه تحقیقات آب است که به غیر از اخلاق، صداقت، اعتقاد و ایمان به کار چیز دیگری در این مجموعه مشاهده نمی‌شود و تمام این خصوصیات دستمایه روحیه ایثار و شهادت است که در ملت ایران وجود دارد.
دکتر کاویانپور ضمن تشکر از همکاران بازنشسته اذعان داشت: بازنشستگان عزیز نیز جزو ایثارگران محسوب می‌شوند چرا که آنان نیز با خلوص نیت و اعتقاد در مسیر اعتلای میهن اسلامی تلاش کردند و به افتخار بازنشستگی نایل شدند.
همچنین در پایان مراسم، از همکارن ایثارگر و بازنشستگان سال جاری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا