برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگی موسسه تحقیقات آب در سال ۱۴۰۰

اولین جلسه شورای فرهنگی موسسه تحقیقات آب در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، در این جلسه که با حضور اعضای شورا و به ریاست دکتر کاویانپور برگزار شد، دکتر کاویانپور ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به اهمیت مقوله فرهنگ در نظام فکری و رفتاری آحاد جامعه و به‌طور خاص، مجموعه موسسه تحقیقات آب اشاره نمود.

وی اظهار داشت تمام تصمیمات فرهنگی در صورت اجرایی‌شدن موجب می‌شود تا حسن عملکرد همکاران، در فعالیت‌های موظف خود در عملکرد موسسه نمود داشته باشد و تبعات هر نوع اشکال و خللی در فعالیت‌های فرهنگی نیز به عملکرد موسسه معطوف خواهد بود.

رئیس موسسه تحقیقات آب اظهار داشت از بستر مستعد و فراگیر فضای مجازی باید بهره برد و در موقعیت کنونی که تمام فعالیت‌ها متاثر از گسترش ویروس کرونا است، از این امکان نهایت استفاده را داشت.

کاویانپور در همین راستا از اهمیت نقش خانواده‌ها و دخیل کردن آن‌ها در برنامه‌ریزی‌ها گفت و فضای همدل و صمیمی خانواده را امکانی برای تحقق یک فضای اداری و کاری فعال، پویا و متعدد دانست. وی در انتها گفت: در تمام برنامه‌ها باید به این هدف فکر کرد که میزان غیرت سازمانی و همیت ملی را افزایش دهیم.

در جلسه مذکور، اهمیت مقوله فرهنگ، استفاده ابزاری از فضای مجازی با توجه به گستردگی آن در میان عموم مخاطبان، شناسایی جامعه مخاطبان و جامعه هدف، بومی‌سازی برنامه‌ها و فعالیت‌های ابلاغی و شناسایی راهکارهایی جهت اثرگذاری بیشتر فعالیت‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در جلسه شورای فرهنگی که با هدف تقویت بنای فرهنگی عناصر موجود در موسسه تشکیل شد، نصیر حسنی مسئول امور فرهنگی و دینی موسسه و دبیر شورای فرهنگی ضمن تبریک عید سعید فطر و تسلیت ایام تخریب قبرستان بقیع، به سوابق کوتاهی از فعالیت‌های این امور در سال‌های گذشته اشاره و ساختار تشکیلاتی امور فرهنگی و نظام ابلاغ دستورالعمل‌های ورودی به این امور را تشریح کرد.

در ادامه، دکتر مجید طبیبی، مشاور موسسه نیز در خصوص اهمیت برنامه‌های فرهنگی و لزوم بومی‌سازی برنامه‌های ابلاغی توضیحاتی را ایراد کردند. ایشان بر نشاط‌آور بودن و عمومیت داشتن برنامه‌ها تاکید داشت.

دیگر اعضای جلسه نیز ضمن بحث و بررسی مطالب عنوان‌شده، پیشنهاد‌های خود را در راستای تقویت فعالیت‌های فرهنگی عنوان داشتند.

همچنین مقرر شد، نقشه راه و خط‌مشی فرهنگی موسسه تحقیقات آب مبتنی بر نکات ذکرشده در چند ساختار کلی در قالب نظرخواهی، احصاء، جمع‌بندی و نهایی شده تا پس از تصویب اجرایی گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا