امضای تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه تحقیقات آب و مرکز تحقیقات آزمایشگاهی غذا و دارو

تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب و مرکز تحقیقات آزمایشگاهی غذا و دارو امضا شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، در راستای توسعه سطح همکاری‌های موسسه تحقیقات آب با سایر مراکز پژوهشی، تفاهم‌نامه‌ای باهدف هم‌افزایی و ارتقاء سطح تحقیقات در حوزه‌های مشترک به‌ویژه موضوعات کیفی آب، با مرکز تحقیقات آزمایشگاهی غذا و دارو به امضاء مدیران این دو مرکز رسید.

ارتقای فعالیت‌های تحقیقاتی، تسهیل امکان دسترسی به توانمندی‌های آزمایشگاهی دو مرکز، تبادل دانش و تجارب در کاربرد تجهیزات آزمایشگاهی و هم‌افزایی در شناسایی و حل مشکلات در حوزه سلامت از جمله مهم‌ترین موضوعات این تفاهم‌نامه است.

دکتر عباس اکبرزاده مدیر مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه اظهار امیدواری کرد که به‌زودی طرح‌های پژوهشی مشترکی میان این دو مرکز تعریف و اجرا خواهد شد که حاصل آن ارتقاء مسائل کیفی آب و در نهایت ارتقاء سلامت افراد جامعه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا