جلسه بررسی اقدامات انجام‌شده درزمینه تجمع صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی با صنعت آب

جلسه بررسی اقدامات انجام‌شده درزمینه تجمع صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی با صنعت آب برگزار شد.

01

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، در این جلسه که با حضور محمدرضا کاویانپور رئیس موسسه تحقیقات آب، احمد سیاحی مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مجتبی نوری مدیرکل دفتر تحقیق، توسعه و فناوری اطلاعات شرکت مدیریت منابع آب ایران، سپهر برزی‌مهر مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی و کارشناسان دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو برگزار شد، ابتدا گزارشی از اقدامات انجام‌شده درزمینه تجمع صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی با صنعت آب توسط معاون پژوهشی موسسه ارائه شد.

در ادامه جلسه دکتر کاویانپور اظهار داشت: صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی باهدف از شرکت‌های دانش‌بنیان هم‌اکنون در صنعت برق کشور مشغول فعالیت است و بررسی‌های لازم جهت اضافه شدن سرمایه صنعت آب کشور به این صندوق برای ایجاد صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و آب به‌منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت آب و برق توسط موسسه تحقیقات آب در حال انجام است. یکی از مهم‌ترین مراحل این بررسی، ارزیابی مواردی همچون صورت‌های مالی و میزان بدهی‌های مالی صندوق است که می‌بایست در زمان مناسبی انجام پذیرد. همچنین برای ترغیب مدیران ارشد بخش آب و آب و فاضلاب کشور، ضروری است جلسه مشترکی با معاون محترم آب و آبفای وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شود و مزایای حضور در این صندوق برای آن‌ها تشریح شود.

دکتر برزی‌مهر با اشاره به شفاف بودن اطلاعات صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی گفت: جهت بررسی آخرین وضعیت مالی صندوق، اظهارنامه‌های مالیاتی ۳ سال اخیر، صورت‌های مالی ۲ سال اخیر، برگه تشخیص و قطعی مالیات عملکرد ۳ سال اخیر، پیش‌بینی بودجه سال ۱۴۰۱ و میزان بدهی‌های قطعی و اعتباری صندوق و دارایی‌های مشروط و غیر مشروط صندوق ازجمله مواردی است که در اختیار موسسه تحقیقات آب قرار خواهد گرفت.

در ضمن دکتر سیاحی و دکتر نوری نیز دیدگاه‌های خود راجع به موضوع را تشریح نموده و بر آمادگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (و شرکت‌های زیرمجموعه) و شرکت مدیریت منابع آب ایران (و شرکت‌های زیرمجموعه) برای سرمایه‌گذاری در صندوق جدید پژوهش و فناوری صنعت برق و آب تأکید نمودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا