آغار به‌کار مدرسه تابستانی آب و محیط‌زیست موسسه تحقیقات آب

نخستین مدرسه تابستانه آب و محیط‌زیست در موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو شروع به‌کار کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، حمید کاردان‌مقدم عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو در این مراسم گفت: این رویداد، ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ممتاز تحصیلات تکمیلی است و مدت‌ زمان برگزاری نخستین مدرسه تابستانی آب و محیط‌زیست یک هفته بوده که در محل موسسه تحقیقات آب در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این دوره تلاش دارد اطلاعات آبی خوبی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهد.

این عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات آب افزود: بیش از ۳۷۰ دانشجو برای این دوره ثبت‌نام کردند که ۲۲۹ نفر ساکن تهران و ۱۲۳ نفر از دیگر شهرهای کشور هستند. از این میان، ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه تهران هستند.

همچنین دکتر محمدرضا کاویانپور رئیس موسسه تحقیقات آب در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: موسسه تحقیقات آب از سال گذشته و به دستور وزیر نیرو در بحث ارتباط با نخبگان و دانشگاه فعالیت تازه‌ای را آغاز کرد که نتیجه آن برگزاری نخستین مدرسه تابستانی آب و محیط‌زیست است که امروز برگزاری آن کلید خورده است.

رئیس موسسه تحقیقات آب بیان داشت: انتظار می‌رود نخستین مدرسه تابستانی موسسه رهآورد خوبی برای دانشجویان داشته باشد و بتواند در آینده بُعد بین‌المللی پیدا کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا