شرح وظایف

امور مـالی مسؤولیت تعیین خط مشی‌های مالی، همکـاری در تنظیم بـودجه، ثبت فعـالیت‌هـای انجام شده در سیستم حسابداری براساس ضوابط قانونی و نظام‌های مالی تدوین شده، تهیه ترازهای آزمایشی مربوطه، انجام کنترل‌های مالی، تهیه گزارشات مدیریتی و تهیه صورت‌های مالی موسسه را دارا می‌باشد.

واحد دريـافت و پرداخت و دفترداری و تنظیم حساب

  • تهیه وتدوین صورتهای مالی
  • اجرای کدینگ (طبقه بندی ) حسابها بر اساس شکل متحد به منظور ایجاد وحدت رویه وقابلیت مقایسه گزارشات  مالی
  • پیگیری و به روزرسانی مانده حساب های سنواتی
  • و اجرای دستورالعملهای پیش پرداخت و علی الحساب

واحد حقوق و دستمزد

  • محاسبه معوقه‌ها و تهيه ليست‌هاي مربوطه
  • محاسبه مأموريت‌ها و تهيه ليست‌هاي مربوطه
  • محاسبه تفاوت احكام و تهيه ليست‌هاي مربوطه
  • تهيه معوقه بيمه‌ها و تهيه ليست‌هاي مربوطه و پرداخت ليست‌ها به سازمان‌هاي مربوطه
  • تهيه ذخيره سنوات و ذخيره مانده مرخصي كاركنان بازخريدي و يا بازنشسته.
  • ارائه ليست‌هاي بيمه به سازمان‌هاي مربوطه اعم از سازمان تأمين اجتماعي و مركز و شعبه 24 و سازمان خدمات درماني و .
  • پيگيري و بررسي مشكلات پرونده بيمه مؤسسه با سازمان تامين اجتماعي

واحد رسيدگي و اعتبارات

  • رسيدگي و جمع بندي اسناد تنخواه گردان عامل مالي ، كارپردازي و عاملين مراكز  
  • تهيه و تنظيم نامه مفاصا حساب بيمه جهت تمامي پيمانكاران
  • رسيدگي به صورت وضعيت پيمانكاران و ارائه شناسنامه هاي مالي مرتب
  • تطبيق تمامي درخواست خريد ها با موافقت نامه ها برابر ضوابط قانوني
  • بستن حساب هاي عاملين محترم و كارپرداز مؤسسه
  • رسيدگي به سندهاي مسافرت هاي خارجي صورت پذيرفته و تطبيق آن با قوانين و مقررات
  • تهيه و گزارش مانده تنخواه ها 
  • تهيه و تنظيم دستورالعمل و قوانين رسيدگي و ارسال به كليه مراكز
  • بررسي و رسيدگي به سند هاي حسابداري صادره 

امين اموال

  • سرشماري اموال موسسه 
  • پلاك گذاري اموال در تهران و شهرستانها به صورت كامل
  • بروز رساني دفتر اموال
  • ثبت سيستمي اموال مؤسسه و آمادگي جهت ارائه گزارش
  • رسيدگي به اموال اسقاط و خارج از رده مؤسسه و مكاتبات با كانون كارشناسان رسمي دادگستري جهت دريافت قيمت‌ها

واحـد وصول مطالبات

  • تهيه ، ارسال و پيگيري نامه‌هاي درخواست وجه
  • وصول مطالبات مؤسسه 
  • پيگيري و دريافت نامه معافيت از سازمان تامین اجتماعی
  • تهيه و ارسال نامه درخواست اعلام وضعيت و دريافت نامه جوابيه اعلام وضعيت از كارفرماهاي قراردادهاي خاتمه يافته(جهت ارائه به سازمان تامين اجتماعي)
  • مكاتبه با كارفرماهاي طرف قرارداد جهت معافيت از كسور بيمه

رابط امور مالی

  • دريافت و پيگيري اعتبارات درآمد اختصاصي، هزينه‌اي و عمراني از وزارت دارايي(خزانه) و انتقال به حساب‌هاي مربوطه
  • پيگيري و دريافت مجوز براي اعطاي تسهيلات وام 
  • پيگيري افتتاح حساب‌هاي مؤسسه..
  • دريافت اعتبارات از خزانه.
  • واريز حق‌الزحمه ذينفعان مؤسسه به حساب‌هاي آنان از طريق سامانه ساتنا.
  • واريز درمان به حساب كاركنان.

 

      • ثبت و نگهداری حساب‌ها 
      • صدور اسناد حسابداری 
      • تهیه تر از آزمایشی از حساب‌های کل و معین
      • تنظیم لیست‌های حقوق و دستمزد
      • انجام امور مربوط به دریافت و پرداخت
      • نگهداری حساب تنخواه‌گردان کارپرداز و عامل مالی
      • تهیه صورت مغایرت بانکی و …
افراد
اسکرول به بالا