انعقاد تفاهم‌نامه میان موسسه تحقیقات آب و مرکز مدیریت منطقه‌ای آب شهری

تفاهم‌نامه میان موسسه تحقیقات آب و مرکز مدیریت منطقه‌ای آب شهری منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه میان موسسه تحقیقات آب و مرکز مدیریت منطقه‌ای آب شهری، «محمدرضا کاویانپور» رئیس موسسه تحقیقات آب ضمن خوش‌آمد گویی و تبریک به محمد حاج‌رسولیها برای انتخاب به‌عنوان سرپرست مرکز مدیریت منطقه‌ای آب شهری، انعقاد تفاهم‌نامه را در راستای استفاده از ظرفیت‌های موسسه برای توسعه تحقیقات کاربردی مدنظر مرکز و گسترش فعالیت‌های بین‌المللی موسسه دانست.

«محمدرضا کاویانپور» با اشاره به اینکه ارتباط موسسه و مرکز در گذشته به میزان قابل قبولی نبود، گفت: ولی در حال حاضر با استفاده از تجربه‌ای علمی و طراحی موجود می‌توان فعالیت‌های جدید و اثرگذار را کلید زد. در حوزه انجام حمایت از پژوهش‌های موردنیاز مرکز، آموزش کارشناسان بخش آب کشورهای عضو شورای حکام مرکز، انتشارات و سایر موضوعات نیز قابل‌پیگیری توسط موسسه است.

دکتر کاویانپور در پایان گفت: برای آغاز همکاری، جلسات هم‌فکری خواهیم داشت و فعالیت‌های مشترک، ابتدا احصا و سپس در دستور کار قرار خواهند گرفت.

در ادامه محمد حاج‌رسولیها با معرفی همکاران مرکز مدیریت منطقه‌ای آب شهری گفت: وزیر محترم نیرو انتظارات زیادی از مرکز داشته و امیدواریم با تعامل موسسه تحقیقات آب، این انتظارات به نحو مناسبی برآورده شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های برون‌مرزی مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری، افزود: این مرکز ظرفیت بی‌نظیری برای تحقق سیاست‌های آبی کشور و نقش تسهیلگر در این زمینه را دارد.

حاج‌رسولیها در ادامه به ظرفیت‌های موسسه اشاره کرد و گفت: در این همکاری می‌توانیم در صنعت آب کارگشا و منشأ اثر باشیم و با انتقال تجربیات به کشورهای عضو قادر خواهیم بود تا جایگاه مشاوره و نظارتی خود را حفظ و تثبیت نماییم.

گفتنی است در این جلسه خانم دکتر صادقی (از مدیران مرکز) ارائه‌ای در خصوص جایگاه و شرح فعالیت‌های ابلاغ‌شده از سوی یونسکو و سازمان ملل به مرکز مدیریت منطقه‌ای آب شهری داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا