پیام نوروزی ریاست موسسه تحقیقات آب به همکاران مجموعه

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحول، حول حالنا الی احسن الحال

تسبیح ذرات عالم در آستانه حلول بهار طبیعت دلنشین‌تر می‌شود، خاصه آنگاه که روزهای پایانی شعبان‌المعظم باشد و در انتظار حلول ضیافت‌الله و رمضان الکریم.

در این تقارن کم‌نظیر حضرت مقلب‌القلوب دیدگان اهل بصیرت را به نو نواری دشت و کوه و صحرا می‌نوازد و تدبیر لیل و نهار را آنگونه رقم می‌زند که اهل معنا با تدقیق در آن مقرب‌تر شوند و دلهایشان در مسیر تحول عظیم خلقت قرار گیرد.

آراستگی طبیعت به جامه دانشین بهار مقدمه‌ای است برای پیراسته‌شدن دنیا به اخلاق نیک و گفتار دلنشین، تا در کنار هم دوشادوش یکدیگر دنیایی بسازیم که همگان از لذت زندگانی دلنشین و زیبا مشعوف باشند.

سال ۱۴۰۱ را با تمام سختی‌ها و دشواری‌ها، اما با تلاش و کوشش و همت شبانه‌روزی پشت سر گذاشتیم. اندیشه‌مان فقط رشد و تعالی و حرکت رو به اهدافی بود که ایران‌مان را سرافراز تر و اعتلایمان را بیشتر کند. دست در دست هم، نفس در نفس یکدیگر کوشیدیم تا بارهای بر زمین‌مانده صنعت آب کشور را به دوش کشیم و هر گاه لبخند رضایت را در گوشه گوشه ایران زیبایمان دیدیم، به خود بالیدیم و احساس غرور کردیم و ثابت قدم‌تر شدیم.

در سال پیش رو نیز، کمر همت را محکم‌تر خواهیم کرد تا این کهن سرزمین اسلامی را بر قله‌های بلند افتخار ببینیم و از این افتخار لذت ببریم.

به این بهانه؛ برای تمامی تلاشگران صنعت آب کشور و به ویژه همکارانم در موسسه تحقیقات آب، سالی توأم با سلامتی و بهروزی آرزومندم و لحظه‌هایی شیرین و به یادماندنی را از حضرت احدیت، برای همگان خواستارم.

محمدرضا کاویانپور اصفهانی ـ رئیس مؤسسه تحقیقات آب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا