میزگرد تخصصی “پساب‌ها سلامت، محیط‌زیست و پایداری” برگزار شد

میزگرد تخصصی "پساب‌ها سلامت، محیط‌زیست و پایداری" با حضور دو تن از اعضای هیأت علمی موسسه تحقیقات آب در روز سیزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، رویداد ملی “سلامت، محیط‌زیست و پایداری” با همکاری دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و همچنین با حمایت همه‌جانبه کرسی جهانی سلامت و آموزش و بهداشت یونسکو (پاریس)، طی سه روز از یازدهم تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد.

در روز پایانی این رویداد ملی، میزگرد تخصصی “پساب‌ها، سلامت، محیط‌زیست و پایداری” با مشارکت “عباس اکبرزاده” مدیر مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب و “حمید کاردان‌مقدم” مدیر گروه محیط‌زیست پژوهشکده هیدرولیک و محیط‌های آبی برگزار شد.

لزوم استفاده از آب‌های غیرمتعارف به‌ویژه پساب‌ها و رعایت ضوابط و استانداردهای بهداشتی و محیط زیستی از مهم‌ترین مواردی بود که توسط اعضای میزگرد و حضار مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

گفتنی است “رضا مکنون” استاد دانشگاه امیرکبیر، “سیدعلی طباطبایی” عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و مهندس احمدی مطلق، دیگر اعضای این میزگرد تخصصی بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا