بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از موسسه تحقیقات آب

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از موسسه تحقیقات آب بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، روز دوشنبه مورخ ۶ آذرماه سال جاری “هاشم امینی” مدیرعامل، “علیرضا جزء قاسمی” سرپرست معاونت راهبری و نظارت بر بهره‌برداری، “احمد سلامت” سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، “احمد سیاحی” مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت و “نیره صادقی” مدیرکل دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در موسسه حضور پیدا کردند. در ابتدای این بازدید، از آزمایشگاه‌های شیمی و فاضلاب، هیدرولیک و کنتور حجمی بازدید به عمل آمد.

در ادامه در جلسه‌ای، ظرفیت‌های پژوهشی و فناوری موسسه در زمینه‌های مرتبط با مدیریت منابع آب، هیدرولیک، آب و فاضلاب و کنتورهای حجمی توسط مدیران موسسه ارائه شد. در این جلسه، مسائل کلان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز مطرح و مقرر شد رفع آن‌ها در قالب انجام پژوهش و تحقیقات و توسعه فناوری توسط موسسه تحقیقات آب پیگیری شود.

شایان‌ذکر است، “هاشم امینی” پیام بازدید خود از موسسه را در فرصت کوتاهی پس از انتصاب به سمت مدیرعاملی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، عزم ایشان بر دانش‌بنیان نمودن فعالیت‌های شرکت و حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی کشور، به‌طور ویژه موسسه تحقیقات آب به‌عنوان بازوی پژوهشی صنعت آب و فاضلاب برای رفع مسائل این صنعت اعلام نمود. همچنین “محمدرضا کاویانپور” آمادگی موسسه برای در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص و آزمایشگاه‌های موسسه برای همکاری با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را اعلام کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا