پیام تبریک رئیس موسسه تحقیقات آب به‌مناسبت دهه فجر

عبرتی که با مطالعه تاریخ و پژوهش در شرح احوال اقوام گذشته محقق می‌شود، آن است که مسیر تکامل و رشد جهان رو به مقصدی است که طراح این مسیر اراده کرده است و در مقابل اراده ازلی او، هیچ قدرتی یارای مواجهه و منازعه ندارد. گواه این کلام طاغوت‌هایی هستند که همیشه قصد داشته و دارند تا جلوه‌های توحیدی این مسیر را خدشه‌دار کنند و مقاصد شوم خود را عملی سازند، اما با تورق در قرآن‌کریم به عبارتی برمی‌خوریم که پاسخی روشن برای این مفهوم بیان داشته است…

“ایام الله” واژه‌ای است که القا می‌کند؛ اراده‌ی حضرت حق، مافوق هر اراده‌ای است. به ویژه در روزهایی خاص که مشیّت او بر اعتلای بیشتر کلمه حق قرار گرفته است، این امر محقق شده و دشمنان مسیر توحید، ناکام مانده و طعم شکست  را چشیده‌اند. ایام دهه فجر آیینه‌ی تمام‌نمای اراده‌ی حق‌تعالی است، که با محوریت نگاه توحیدی فرزندی از فرزندان ابراهیم خلیل (ع) و از سلاله مطهر پیامبراکرم (ص) پس از گذشت چهارده قرن از مبعث حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) تمام طواغیت عالم را مسخر خود ساخته است. کتمان این حقیقت میسر نیست که امروزه در نقشه جغرافیای سیاسی جهان، بتوان نقش جمهوری اسلامی ایران را نادیده گرفت و بر قدرت بین‌المللی ایران قوی اسلامی، چشم فرو بست.

اینجانب ضمن خدا قوت به تمام دلسوزان، متعهدین، تلاشگران و زحمت‌کشانی که در اعتلای نام ایران بزرگ و اهتزاز پرچم پر افتخار میهن اسلامی مجاهدانه می‌کوشند، تقارن ایام مبارک دهه فجر و عید مسعود بعثت حضرت ختمی مرتبت (ص) را تهنیت عرض نموده و پیروزی و بهروزی ملت شریف و سرفراز ایران، به ویژه همکاران ساعی خود در موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند منان مسئلت دارم.

                                                                                                                                                                         محمدرضا کاویانپور

                                                                                                                                                                   رئیس موسسه تحقیقات آب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا