انعقاد تفاهم‌نامه همکاری موسسه تحقیقات آب و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه تحقیقات آب و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منعقد شد.

امتیاز:
۵/۵

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، تفاهم‌نامه همکاری موسسه تحقیقات آب و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران روز شنبه مورخ یازدهم اردیبهشت‌ماه با حضور دکتر محمدرضا کاویانپور رئیس موسسه تحقیقات آب و دکتر رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و مدیران دو مجموعه در موسسه تحقیقات آب امضا شد.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه ارتقاء و توسعه سطح همکاری‌های دوجانبه در مدیریت کاهش خطرپذیری شهر تهران و اتخاذ تمهیدات لازم مبتنی بر دانش نوین با تأکید بر مدیریت سیلاب شهر تهران است.

در ابتدای جلسه رئیس موسسه تحقیقات آب، ضمن معرفی اجمالی موسسه، به شرح فعالیت‌های موسسه در زمینه مدیریت سیلاب و پیش بینی کوتاه مدت و میان مدت بارش پرداخت و در ادامه جلسه مشخصات و قابلیت های سامانه پیش بینی و پایش سیلاب موسسه و همچنین مدل توسعه داده شده توسط موسسه جهت پیش بینی بارش شهر تهران (بطور اختصاصی) توسط مدیر پژوهشکده مطالعات و تحقیقات منابع آب ارائه شد.

در پایان جلسه، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از مجموعه های اتاق سرور و NOC، آزمایشگاه‌های شیمی و میکروبی و آزمایشگاه هیدرولیک موسسه بازدید نموده و با قابلیت های هر مجموعه آشنا شدند.

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا