انعقاد تفاهم‌نامه میان همکاری موسسه تحقیقات آب و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه تحقیقات آب و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه تحقیقات آب و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ با حضور دکتر محمدرضا کاویانپور رئیس موسسه تحقیقات آب و دکتر محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مدیران دو مجموعه در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی امضا شد.

از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه سه‌ساله، همکاری در انجام موضوعات اولویت‌داری چون مدیریت سیلاب و کاهش خسارات سیلاب به را‌ه‌های جاده‌ای و ریلی کشور، پایش و پیش‌بینی فرونشست در دشت‌ها و زیرساخت‌های مهم کشور مانند جاده‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز جمعیتی و غیره، اثرات تغییر اقلیم و افزایش دما بر مناطق و معماری شهری و صرفه‌جویی آب در ساختمان‌های شهری است.

همچنین بسترسازی مشارکت اعضای هیئت‌علمی و کارشناسان پژوهشی دو طرف در پروژه‌های حاکمیتی و جلسات فنی و تخصصی طرفین، همکاری در برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و سمینارهای علمی تخصصی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی طرفین از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه، روسای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و موسسه تحقیقات آب توضیحاتی راجع به فعالیت‌های شاخص مرکز و موسسه ارائه نمود و مدیران دو مجموعه نیز به برخی از توانمندی‌های مرکز و موسسه اشاره نمودند.

امتیاز:
۵/۵

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا