انعقاد تفاهم‌نامه همکاری موسسه تحقیقات آب و انجمن هیدرولیک ایران

امتیاز:
۵/۵

تفاهم‌نامه همکاری موسسه تحقیقات آب و انجمن هیدرولیک ایران منعقد شد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، این تفاهم‌نامه به‌منظور تعمیق روابط در راستای استفاده از توانایی‌های علمی و تجارب ارزنده موجود در موسسه و همچنین توسعه همکاری‌های تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری در جهت استمرار ارتباط تنگاتنگ سازمان‌یافته، به‌منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل دو مجموعه است.

بر اساس این گزارش، بررسی و تهیه فهرست عناوین طرح‌‌های پژوهشی و فناوری مرتبط با نیازهای حوزه‌های آب و آب و فاضلاب، تعیین اولویت‌های همکاری در این زمینه‌ها و همکاری در انجام موضوعات اولویت‌دار، همکاری در جذب اعتبارات مالی برای طرح‌های تحقیقاتی مشترک از منابع مختلف و همکاری در استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در پیاده‌سازی مطالعات پژوهشی و مدل‌سازی ازجمله محورهای همکاری این تفاهم‌نامه است.

همچنین همکاری در تالیف، تدوین و ترجمه منابع، متون، کتب علمی و طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با مباحث مرتبط با حوزه‌های آب و آب و فاضلاب، مشارکت علمی طرفین در انتشار نشریه انجمن هیدرولیک از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

شایان‌ذکر است انعقاد این تفاهم‌نامه با توجه به داشته‌های علمی و دانشگاهی انجمن هیدرولیک ایران و پیشینه علمی و تجربی موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو در راستای تقویت ارتباط بین مراجع علمی و دانشگاهی صورت گرفت. این تفاهم‌نامه با سابقه روشن انجمن هیدرولیک ایران و موسسه تحقیقات آب، مسیری هموار در راستای تحقیق و پژوهش ترسیم خواهد کرد.

 

 

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا