نشست موسسه تحقیقات آب با شبکه تبادل فناوری برگزار شد

امتیاز:
۵/۵

نشست موسسه تحقیقات آب با شبکه تبادل فناوری در محل موسسه برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، این نشست با هدف تعیین چارچوب همکاری‌های مشترک در زمینه تبادل فناوری با حضور دکتر دهقانی مدیر امور فناوران شبکه تبادل فناوری، دکتر نجار زادگان مدیر فنی شبکه تبادل فناوری و مهندس قاضی‌زاده مسئول آب و پساب شبکه تبادل فناوری نانو و همچنین معاونت پژوهشی و جمعی از مدیران موسسه تحقیقات آب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیران شبکه تبادل فناوری توضیحاتی راجع به ساختار و شرح وظایف شبکه ارائه دادند. سپس مدیران موسسه به ارائه دیدگاه‌های خود راجع به کاربرد فناوری نانو در رفع مسائل و چالش‌های بخش آب و آب و فاضلاب پرداختند.

در پایان مقرر گردید نمایندگان دو مجموعه در زمینه همکاری فی‌مابین جهت درج در تفاهم‌نامه همکاری مشترک مذاکرات را دنبال نمایند.





مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا