انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه علامه طباطبایی و موسسه تحقیقات آب

تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه تحقیقات آب و دانشگاه علامه طباطبایی منقعد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی ـ پژوهشی و در راستای شناسایی و ارائه راهکار برای مسائل مرتبط با مدیریت آب کشور منعقد شد. تفاهم‌نامه مذکور در تاریخ ۹۹/۰۹/۲۶ امضا شد و اعتبار آن به مدت دو سال شمسی می‌باشد.

محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه به شرح ذیل است:

  • بررسی و تهیه فهرست عناوین طرح‌های پژوهشی و فناوری مرتبط با نیازهای نظری و کاربردی مشترک و تعیین اولویت‌های همکاری در این زمینه.
  • همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی ـ کاربردی در زمینه مباحث اجتماعی، اقتصادی و حقوقی آب کشور.
  • همکاری در برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و سمینارهای علمی تخصصی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی، بازدیدهای علمی، برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاهای تخصصی و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و بلندمدت (موردنیاز دو طرف) و شرکت پژوهشگران در جلسات فنی و تخصصی موردنیاز طرفین (با ارائه درخواست رسمی).
  • همکاری در تالیف، تدوین و ترجمه منابع، متون، کتب علمی و طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با مباحث مرتبط با مدیریت منابع آب.
  • بسترسازی مشارکت اعضای هیئت علمی و کارشناسان پژوهشی دو طرف در راهنمایی، مشاوره و داوری پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و تدریس دروس میان‌رشته‌ای آب.
  • بهره‌گیری از اساتید، متخصصان، کارشناسان و پژوهشگران جهت نظارت و برسی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه مدیریت منابع آب.
  • هدایت و حمایت علمی و پژوهشی از مقالات، طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه‌های مدنظر دو طرف.
  • ایجاد دسترسی به پایگاه‌های داده دو طرف شامل: کتابخانه‌ها، مقالات و پایان‌نامه‌ها به‌منظور تسهیل اشتراک‌گذاری دانش و اطلاعات در حوزه آب.
امتیاز:
۵/۵

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا