رویداد بازدید دانشجویی از موسسه تحقیقات آب

به‌مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۱

به اطلاع می‌رساند موسسه تحقیقات آب به‌عنوان یکی از فعالان عرصه تحقیق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب، در نظر دارد به مناسبت هفته پژوهش، امکانات و ظرفیت‌های آزمایشگاهی و پژوهشی خود را به جامعه دانشگاهی ارائه نماید.

در این راستا، امکان بازدید از آزمایشگاه‌های هیدرولیک، شیمی و کالیبراسیون این موسسه و همچنین آشنایی با پروژه‌های پژوهشی و مطالعاتی آن برای دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در روز سه‌شنبه مورخ ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر فراهم شده است.

شایان ذکر است با توجه به محدودیت پذیرش بازدیدکننده، دانشجویان علاقمند می‌بایست نسبت به ثبت‌نام در این رویداد از طریق آدرس اینترنتی https://evnd.co/K5bcl اقدام نمایند.

جهت هماهنگی سرکار خانم مسبوق به شماره تلفن ۷۷۰۰۰۹۱۵ معرفی می‌گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا