نشست کمیته انسجام‌بخشی امور زنان و خانواده صنعت آب و برق

نشست کمیته انسجام‌بخشی امور زنان و خانواده صنعت آب و برق استان تهران در موسسه تحقیقات آب و با حضور مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، نشست کمیته انسجام‌بخشی امور زنان و خانواده صنعت آب و برق استان تهران در روز اول آبان ماه سال جاری در موسسه تحقیقات آب و با حضور سمیه خداپرست مشاور وزیر نیرو، مشاوران شرکت‌های مدیریت منابع آب، توانیر، ساتبا، آب و فاضلاب کشور، شبکه برق تهران، برق حرارتی، توسعه منابع آب و نیروی ایران، پژوهشگاه نیرو، برق منطقه‌ای تهران، آب منطقه‌ای تهران، توزیع نیروی برق تهران و نیروگاه طرشت برگزار شد.

همچنین در این نشست معاون پژوهشی، مدیر امور اداری و مشاور امور زنان و خانواده موسسه تحقیقات آب حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، در ابتدا ضمن خوش‌آمد گویی معاون موسسه، افسانه فراهانی مدیر امور اداری موسسه به ارائه پیشنهادات کاربردی و راهکارهای موثر پرداخت. در ادامه‌ی این نشست با ریاست مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، به بررسی نقاط قوت و قابل‌بهبود گردهمایی سراسری مشاوران صنعت آب و برق پرداخته و گزارش دبیران گروه‌ها بابت اقدامات انجام‌شده ارائه شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا