یادداشت رئیس موسسه تحقیقات آب به‌مناسبت هفته کتاب

کتاب‌ها درهای ناگشوده‌ای هستند به دنیای دانش و فرهنگ، این درها تنها به روی مشتاقانی باز می‌شوند که شوق حضور در دنیای وسیع علم و فرهنگ و دانش را دارند. کسانی که می‌خوانند تا بیاموزند، می‌آموزند تا عمل کنند و با تحقق دانسته‌هایشان دنیایی آرمانی را رقم بزنند.

آینده از آن کسانی است که داشته‌های دیگران را از قاب کتاب‌ها بیرون می‌کشند تا طرحی نو دراندازند و دنیا را برای زندگی بشر جذاب‌تر، دلنشین‌تر و راحت‌تر کنند.

موسسه تحقیقات آب به عنوان قطب تحقیق و پژوهش در حوزه آب کشور نیز بر اساس وظایف محوله خود و همچنین نقش اجتماعی که بر عهده دارد به بهانه این هفته با ورود به مسیر تولیدات مکتوب پژوهشی مبتنی بر مستندات علمی، سعی خواهد داشت تا فضای پژوهشی کشور را انباشته از اطلاعاتی کند که فرزندان فرهیخته این مرز و بوم با کار جهادی و مشفقانه فراهم ساخته‌اند.

اینجانب با تبریک ایام هفته کتاب و کتابخوانی به یکایک اهالی علم و فرهنگ و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و با اتکا به تجربه‌ای که متاثر از سال‌ها حضور در عرصه دانش و دانشگاه است به همه توصیه می‌کنم که تجربیاتمان را بنویسیم تا دیگران بخوانند و بخوانیم تا بدانیم و برانیم تا کشتی ایران عزیزمان را بیشتر و بیشتر به جلو برانیم.

                                                                                                                                                           محمدرضا کاویانپور  

                                                                                                                                                      رئیس موسسه تحقیقات آب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا