جشنواره آب موسسه تحقیقات آب برگزار می‌شود

جشنواره آب موسسه تحقیقات آب در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، این جشنواره به مناسب روز ملی و روز جهانی آب از ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱ لغایت ۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد انگیزه و حس مسئولیت در پاسبانی و نگهبانی از آب در نسل جدید و همچنین نشان دادن اهمیت موضوع آب و اصلاح الگوی مصرف آن است.

موسسه تحقیقات آب در نظر دارد در این راستا مسابقه طرح نگهبان آب را برگزار کند که طی آن کودکان ویدئوهای خود را با محوریت صیانت از آب و اصلاح الگوی مصرف تهیه و به‌صورت یک تیزر ارسال کنند.

همچنین عروسک‌هایی با محوریت نگهبان آب بسازند به‌گونه‌ای که آثار ارسالی دارای نماد‌های معرف پاسبانی و نگهبانی آب باشد.

گفتنی است در این جشنواره به بازخوانی برخی از انتشارات موسسه تحقیقات آب و نقد و بررسی آن پرداخته می‌شود.

“ایزوتوپ‌های محیطی در چرخه جهانی آب”، “مدیریت شورابه ناشی از واحدهای نمک‌زدایی”، “آب‌های نامتعارف: راه‌حلی پایدار برای کمبود آب” و “شهرهای حساس به آب، ایده و برنامه عمل” عناوین کتاب‌ها است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا