واگذاری مدیریت ارزیابی کمی و کیفی شرکت‌های کنتورساز چاه‌های آب به موسسه تحقیقات آب

پروژه مدیریت ارزیابی کمی و کیفی شرکت‌های کنتورساز چاه‌های آب با تلاش و پیگیری همکاران امور مهندسی و پشتیبانی در خردادماه سال جاری به موسسه تحقیقات آب واگذار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، بر اساس این ابلاغ، مدیریت ارزیابی کمی و کیفی شرکت‌های سازنده‌ی کنتور چاه آب، در راستای برنامه پایش و نظارت بر بهره‌برداری از منابع آب زیرزمینی و تحقق برنامه‌های رشد تولید در صنعت آب با توسعه ظرفیت‌های فنی و تولیدی و با عنایت به ظرفیت‌های علمی و تخصصی موجود، به موسسه تحقیقات آب واگذار گردیده است.

این ابلاغ در راستای استفاده بهینه از منابع آب زیرزمینی و مدیریت این منابع و کاهش اثرات ناشی از برداشت‌های بی‌رویه از این منابع حائز اهمیت است.

گفتنی است نتایج موفقیت در این پروژه و دستیابی به اهداف آن، تسریع در روند نصب و بهره‌برداری از کنتورهای هوشمند حجمی آب در کشور خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا