عباس اکبرزاده مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور شد

اتابک جعفری طی حکمی، عباس اکبرزاده را به‌عنوان مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، طی حکمی توسط «اتابک جعفری» رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، «عباس اکبرزاده» مدیر مرکز آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب را به‌عنوان مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به‌مراتب تعهد، شایستگی و سوابق اجرایی و مدیریتی ارزنده جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان مشاور اینجانب منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و بهره‌مندی از عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت مردمی در جهت تحقق هر چه بیشتر اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، رعایت تقوای الهی و تعهد نسبت به انجام امور محوله موفق و موید باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا