عضویت رئیس موسسه تحقیقات آب در شورای تحقیقات فناوری و نوآوری وزارت نیرو

طی حکمی از سوی علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، "محمدرضا کاویانپور" رئیس موسسه تحقیقات آب به عضویت شورای تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت نیرو منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو طی احکام جداگانه‌ای “معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو” را به‌عنوان نایب‌رئیس و همچنین معاونین “برق و انرژی”، “آب و آبفا”، “رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق”، “مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی”، و روسای “پژوهشگاه نیرو” و “موسسه تحقیقات آب” را به‌عنوان اعضای «شورای تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت نیرو» منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر نیرو خطاب به محمدرضا کاویانپور رئیس موسسه تحقیقات آب آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان عضو شورای تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت نیرو منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در سایه تعامل با سایر اعضای شورا و با هماهنگی معاونین و مدیران حوزه ستادی، مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی و شرکت تابعه و وابسته با رعایت اصول “عدالت محوری”، “روحیه انقلابی و جهادی”، “مردم‌داری” و “فساد ستیزی”، در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار “دولت مردمی و ایران قوی”، اهتمام ویژه به عمل ‌آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا