انتخاب سامانه تیکه نگاری صوتی دریایی از میان ۲۰۰۰ محصول فناور کشور

سامانه تیکه نگاری صوتی دریایی که توسط شرکت دانش‌بنیان سنج آب فناوری خلیج‌فارس و با حمایت موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو طراحی و تولید شده است در رقابت با ۲۰۰۰ محصول فناور کشور در زمره ۲۳ فناوری برتر کل کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، اینوتکس ۲۰۲۴ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد زیست‌بوم فناوری کشور و با حضور ۴۵۰ شرکت فناور در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

شرکت دانش‌بنیان سنج آب فناوری خلیج‌فارس با حمایت موسسه تحقیقات آب سامانه تیکه نگاری صوتی دریایی را طراحی و تولید کرده است. این محصول در رقابت با ۲۰۰۰ محصول فناور کشور در زمره ۲۳ فناوری برتر کل کشور انتخاب و در جشنواره پیشگامان اینوتکس توسط “محمدصادق خیاطیان” رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

همچنین شماری از مسئولین کشوری و لشکری ازجمله “روح‌الله دهقانی فیروزآبادی” معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، “رضا اسدی فرد” معاون توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، “مهدی خواجه امیری” معاون وزیر دفاع، “علی بهادری جهرمی” سخنگوی دولت، “مهدی فرحی” قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، “حسن مسلمی نائینی” رئیس جهاد دانشگاهی، “سید مهدی خاموشی” رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این محصول فناوری سطح بالا بازدید کردند.

گفتنی است، شماری از مقامات کشورهای خارجی ازجمله مسئولان آفریقای جنوبی و آلمانی از این محصول سطح بالا بازدید به عمل آوردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا