بررسی ظرفیت‌های اطلاعاتی موجود کشور در خصوص پهنه‌بندی خطرپذیری سیلاب در کشور

ظرفیت‌های اطلاعاتی موجود کشور درخصوص پهنه‌بندی خطرپذیری سیلاب در کشور با حضور مدیران موسسه تحقیقات آب در سازمان مدیریت بحران کشور بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، جلسه‌ای با موضوع بررسی ظرفیت‌های اطلاعاتی موجود کشور درخصوص پهنه‌بندی خطرپذیری سیلاب در کشور با هدف بکارگیری در طرح تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد.

طی این جلسه، نمایندگانی از موسسه تحقیقات آب، شرکت مدیریت منابع آب ایران و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری به ارائه مبانی موضوع پهنه‌بندی سیلاب در سطح کشور و همچنین فعالیت‌های انجام شده و اطلاعات موجود در این زمینه پرداختند.

با توجه به نقش کلیدی اطلاعات خطرپذیری سیلاب در تدوین و پیاده‌سازی موضوع بیمه سیلاب در سطح کشور، تبادل نظر گسترده‌ای در خصوص وضعیت کمی و کیفی اطلاعات موجود در این زمینه صورت گرفت و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود اعضا برای این موضوع ارائه شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا