بررسی آیین‌نامه ارتقاء رتبه اعضای هیات علمی وزارت عتف

آیین‌نامه ارتقاء رتبه اعضای هیات علمی توسط دکتر محمود قضاوی مسئول هیات ممیزه دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی مرور شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، به‌منظور آشنایی کامل و صحیح اعضای هیات علمی موسسه با آیین‌نامه ارتقاء رتبه اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جلساتی در روزهای سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ و شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۸ با حضور آقای دکتر قضاوی مسئول هیات ممیزه دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی برگزار شد.

در این جلسات که با حضور اعضای هیات علمی و همچنین کلیه اعضای پژوهشی موسسه تحقیقات آب با مدرک دکتری برگزار شد، آقای دکتر قضاوی به سوالات و ابهامات حضار راجع به بندهای آیین‌نامه ارتقاء رتبه اعضای هیات علمی پاسخ داد و پیشنهاد‌هایی جهت تسهیل در امر ارتقاء اعضای هیات علمی موسسه ارائه نمود.

تشکیل این جلسات و برنامه‌های مشابه در آینده گام مهمی در راستای ارتقای جایگاه علمی اعضای هیات علمی و موسسه تحقیقات آب محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا