اولین دوره آموزشی آشنایی با استاندارد ISO/IEC 17025 ویرایش ۲۰۱۷

اولین دوره آموزشی آشنایی با استاندارد ISO/IEC 17025 ویرایش ۲۰۱۷ در موسسه تحقیقات آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، “اولین دوره آموزشی آشنایی با استاندارد ISO/IEC 17025” برگزار شد. الزامات استاندارد ایزو/آی ای سی ۱۷۰۲۵ ویرایش ۲۰۰۵ در سال ۱۳۹۷ در امور آزمایشگاه‌های موسسه تحقیقات آب پیاده‌سازی و اجرا شد.

با توجه به ویرایش این استاندارد در سال ۲۰۱۷ و با تغییر رویکرد سازمان ملی تایید صلاحیت ایران که متولی ارزیابی این استاندارد می‌باشد، نیاز است تمامی الزامات و مستندات بر اساس آخرین ویرایش اصلاح و اجرا گردد. در این راستا جهت آموزش تخصصی پرسنل و رعایت الزامات این استاندارد آزمایشگاه‌های کالیبراسیون و آزمون موسسه تحقیقات آب با همکاری مدرس و مشاور محترم جناب آقای علی طولابی منفرد، اولین دوره آموزشی آشنایی با استاندارد ISO/IEC 17025 روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ واقع در سالن کنفرانس پژوهشکده هیدرولیک برگزار شد.

در این دوره آموزشی علاوه بر بررسی کلی استانداد ایزو/آی ای سی ۱۷۰۲۵، تغییرات آن در ویرایش ۲۰۱۷ نسبت به ویرایش ۲۰۰۵ نیز مور بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا