انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب و مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران

تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز تحقیقات آب و فاضلاب و مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران منعقد شد.

تفاهمنامه

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، موضوع این تفاهم‌نامه، همکاری در اجرای آموزش‌های ناشی از پژوهش توسط موسسه تحقیقات آب است.

امضای این تفاهم‌نامه، بستری را برای استفاده بهینه از امکانات آزمایشگاهی و دانش و تجربه اعضای هیات علمی و سایر پژوهشگران موسسه تحقیقات آب با هدف ارتقای علمی و عملی کارکنان شاغل در بخش‌های مختلف صنعت آب کشور به وجود خواهد آورد.

گفتنی است؛ از جمله تعهدات موسسه تحقیقات آب، معرفی اساتید و متخصصان مرتبط با دوره‌های آموزشی، تدوین سرفصل‌های موردنیاز دوره‌های تخصصی و در اختیار قراردادن تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی است.

همچنین اجرای آموزش‌ها مطابق با استانداردهای مورد تایید دو طرف و صدور گواهینامه آموزشی از موارد مهم تعهدات مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران است.

مدت این تفاهم‌نامه دو سال و حوزه جغرافیایی آن استان تهران، البرز و قم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا