سومین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی نمک‌زدایی از آب‌های شور

کاربرد فناوری‌های پیشرفته در تصفیه آب‌های غیرمتعارف برای مناطق تحت تنش آبی

سومین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی نمک‌زدایی از آب‌های شور: "کاربرد فناوری‌های پیشرفته در تصفیه آب‌های غیرمتعارف برای مناطق تحت تنش آبی" بصورت مجازی در تاریخ ۱۴ تا ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۳ الی ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، این رویداد بین‌المللی پژوهشی به‌صورت مشترک توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

موسسه تحقیقات آب در راستای ماموریت‌های خود در این زمینه، علاوه بر حمایت معنوی خود از کنگره مذکور و همکاری در برگزاری این رویداد با اهمیت، دارای یک سخنران کلیدی در روز سوم کنگره است.

دکتر عباس اکبرزاده؛ مدیر مرکز تحقیقات آب و فاضلاب این موسسه سخنرانی خود را با این عنوان ارائه می‌کند:

”Bright future of water using desalination as an unconventional water source in the Islamic Republic of Iran”

گفتنی است؛ موضوع اصلی بحث دکتر اکبرزاده بیان دستاوردها و خروجی‌های پروژه ملی با عنوان “سند راهبردی و نقشه‌راه فناوری‌های نمک‌زدایی” است که وی مجری آن بوده و به تازگی خاتمه یافته است.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی، وب‌سایت کنگره به آدرس https://seminars.usb.ac.ir/uwtc در دسترس و همچنین شرکت برای عموم علاقمندان به این حوزه، رایگان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا