برگزاری نشست دوجانبه موسسه تحقیقات آب با مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک علم و فناوری پردیس

نشست مدیران دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو و موسسه تحقیقات آب با مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، در این بازدید که روز سه‌شنبه مورخ ۱۱ آبان‌ماه سال جاری برگزار شد، مهدی عظیمیان مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک علم و فناوری پردیس، سید محمدمهدی نوربخش مدیرکل دفتر تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، رئیس موسسه تحقیقات آب و جمعی از مدیران این مجموعه حضور داشتند.

در این بازدید دکتر محمدرضا کاویانپور، ضمن خوشامدگویی به معرفی بخش‌ها و واحدهای مختلف موسسه پرداخته و توضیحاتی راجع به امکانات آزمایشگاهی و زیرساختی موسسه ارائه نمودند. ایشان بر امکان اشتراک‌گذاری این امکانات با کارخانه نوآوری نیرو تاکید نمود.

در ادامه نشست، دکتر نوربخش توضیحاتی در خصوص سابقه راه‌اندازی اکوسیستم علم و فناوری وزارت نیرو ارائه نموده و کارخانه نوآوری نیرو در موسسه تحقیقات آب را بعنوان بخشی از اکوسیستم اعلام نمود.

همچنین مهندس عظیمیان توضیحاتی راجع به مراحل ایجاد کارخانه نوآوری و تجربیات پارک پردیس در این زمینه ارائه نموده و آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره‌های لازم در خصوص راه‌اندازی کارخانه نوآوری نیرو اعلام نمودند. ضمنا توضیحاتی راجع به امکان تعامل موسسه تحقیقات آب با پارک علم و فناوری پردیس و نیازمندی‌های آن ارائه نمود.

در پایان دکتر کاویانپور پیشنهاد داد کارگروهی تخصصی با حضور نماینده‌های دو طرف تشکیل شود تا پس از بررسی شرایط، تصمیم نهایی در خصوص آغاز تعامل گرفته شود.

گفتنی است، بعد از اتمام نشست رئیس توسعه شعب و پردیس‌های پارک علم و فناوری پردیس از موسسه تحقیقات آب بازدید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا