برگزاری نشست تخصصی با شرکت تهران بوستن و بازدید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فنی و مهندسی موسسه تحقیقات آب

نشست تخصصی با شرکت تهران بوستن و بازدید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فنی و مهندسی موسسه تحقیقات آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، در ابتدای این نشست که با حضور دکتر عباس اکبرزاده مدیر مرکز تحقیقات آب و فاضلاب و دکتر یونس امین‌پور سرپرست گروه سازه‌های هیدرولیکی پژوهشکده مهندسی هیدرولیک و محیط‌های آبی و چند تن از کارشناسان موسسه تحقیقات آب و همچنین نمایندگان شرکت تهران بوستن برگزار شد، نخست عناوین و سرفصل‌های همکاری‌های مشترک توسط طرفین عنوان شد.

شرکت تهران بوستن که از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های مهندسین مشاور کشور است هم‌اکنون به‌عنوان مشاور فنی شرکت سازه‌سازان (کارفرمای طرح آب‌شیرین‌کن خلیج‌فارس) همکاری دارد. همکاری و هم‌افزایی در ارائه خدمات مهندسی و آزمایشگاهی مرکز تحقیقات آب و فاضلاب همچنین مدل‌سازی هیدرولیکی ادوات مورداستفاده در آب‌شیرین‌کن خلیج‌فارس از مهم‌ترین موضوعات موردبحث در نشست روز شنبه مورخ ۱۳ آذرماه بود.

در پایان این نشست و به‌منظور آشنایی با تجهیزات و امکانات موجود در موسسه تحقیقات آب، آزمایشگاه شیمی، میکروبیولوژی و پایلوت این موسسه مورد بازدید میهمانان موسسه قرار گرفت. سپس مدل‌های فیزیکی فعال در پژوهشکده مهندسی هیدرولیک نیز مورد بازدید این گروه قرار گرفت و توضیحات لازم پیرامون توانمندی‌های پژوهشکده مهندسی هیدرولیک به‌ویژه گروه سازه‌های هیدرولیکی برای ایشان ارائه شد.

گفتنی است هم‌اکنون عملیات واسنجی اوریفیس‌های ۱۶ اینچی مورداستفاده در طرح آب‌شیرین‌کن خلیج‌فارس و مطالعه امکان‌سنجی وجود رابطه میان تغییرات فشار و دبی در سازه مذکور، توسط گروه کارشناسان سازه‌های هیدرولیکی موسسه تحقیقات آب در حال انجام و بررسی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا