نشست هم‌اندیشی موسسه تحقیقات آب با سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیران موسسه تحقیقات آب با رئیس مرکز اندازه‌شناسی، اوزان و مقیاس‌ها سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، در این نشست که در روز چهارشنبه مورخ ۱۷ آذرماه برگزار شد، دکتر محمدرضا کاویانپور رئیس موسسه تحقیقات آب به همراه سایر مدیران موسسه، دکتر بنفشه زهرایی دبیر کارگروه سازگاری با کم آبی وزارت نیرو و مهندس احد محمدی رئیس مرکز اندازه‌شناسی، اوزان و مقیاس‌های سازمان ملی استاندارد ایران حضور داشتند.

در ابتدای نشست دکتر کاویانپور ضمن خوشامدگویی به معرفی موسسه و امکانات و ظرفیت‌های مجموعه پرداخت. وی با توجه به اینکه هدف از برگزاری این نشست بحث و بررسی پیرامون راه‌اندازی مجموعه‌ای برای کالیبراسیون کنتورهای هوشمند آب کشاورزی بود، افزود: موسسه تحقیقات آب زیرساخت‌های لجستیکی و فنی برای ایجاد و راه‌اندازی این مجموعه را دارد.

در ادامه دکتر زهرایی ضمن تشریح سوابق راه‌اندازی این مجموعه، اشاره نمود که راه اندازی آزمایشگاه کالیبراسیون کنتورهای حجمی کشاورزی، در حقیقت بخشی از پروژه پایش کمی مصارف آب سطحی کشور است که توسط کشور آلمان حمایت مالی خواهد شد. ضمنا با توجه به وظایف موسسه تحقیقات آب و وجود آزمایشگاه کالیبراسیون تجهیزات آب و هواشناسی، موسسه مکانی مناسب برای راه اندازی و بهره برداری از این آزمایشگاه خواهد بود.

در این نشست مهندس محمدی ضمن تشکر از موسسه تحقیقات آب در ارتباط با برگزاری این نشست، موارد فنی مربوط به استانداردهای بین‌المللی مربوط به آزمایشگاه‌های کنتورهای هوشمند را تشریح کرد.

در پایان نشست، بازدیدی از موسسه تحقیقات آب به عمل آمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا