برگزاری اولین دوره آموزش‌های تخصصی آنالیز دستگاهی در موسسه تحقیقات آب

کارگاه آموزشی مقدماتی و پیشرفته کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا (HPLC) در موسسه تحقیقات آب انجام شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، هدف از برگزاری این دوره که توسط مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب در روز سه‌شنبه و چهارشنبه ۷ و ۸ دی‌ماه سال جاری و به‌صورت تئوری و عملی انجام شد، توسعه آموزش‌های تخصصی و توانمندسازی پژوهشگران در رشته‌های مختلف شیمی به‌ویژه کاربران آنالیز دستگاهی است.

شایان‌ ذکر است مدرس این دوره؛ دکتر علی پرچ از متخصصان باتجربه آنالیز دستگاهی است که پیش‌تر مسئولیت همین بخش را در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بر عهده داشته است.

بی‌تردید توسعه آموزش‌های تخصصی از این نوع که علیرغم نیاز پژوهشگران، امکان برگزاری آنها برای بسیاری از مجموعه‌های خصوصی و دولتی وجود ندارد، در ارتقاء دانش و مهارت پژوهشگران عرصه‌های آب و فاضلاب، داروسازی، صنایع غذایی، نفت، گاز، پتروشیمی و غیره سهم به سزایی خواهد داشت.

  1. دکتر پرچ بدون اغراق یکی از ارزشمندترین شیمیستهای این کشور است، فردی که سواد علمی اش همانقدر بالاست که ویژگیهای انسانی اش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا