نشست هم‌اندیشی ایجاد و راه‌اندازی کارخانه نوآوری نیرو

نشست هم‌اندیشی ایجاد و راه‌اندازی کارخانه نوآوری نیرو در موسسه تحقیقات آب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، این نشست با حضور دکتر محمدرضا کاویانپور رئیس موسسه تحقیقات آب، مجتبی اکبری مدیرعامل ساتکاب، احمد سیاحی مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آبفای کشور، مجتبی نوری مدیرکل دفتر تحقیق، توسعه و فناوری اطلاعات شرکت مدیریت منابع آب ایران و نمایندگان دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو برگزار شد.

در این نشست دکتر کاویانپور ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ایام ماه مبارک رمضان گفت: پیگیری‌های وزارت نیرو و موسسه برای راه‌اندازی کارخانه نوآوری نیرو از سال ۹۹ شروع شده است که متأسفانه علی‌رغم اقدامات مؤثر موسسه، تاکنون این مهم محقق نشده است. با توجه به نامگذاری امسال به نام “تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین” توسط مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر دانش‌بنیان بودن امر تولید، می‌بایست در راستای راه‌اندازی کارخانه نوآوری نیرو تلاش‌های مضاعفی صورت پذیرد. ضمناً با توجه به شرایط مالی کشور و لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بر آمادگی موسسه برای بسیج کلیه ظرفیت‌های خود (به‌طور خاص کارگاه‌های ساختمانی، آهنگری، نجاری و سایر موارد) برای کاهش هزینه‌های راه‌اندازی کارخانه نوآوری نیرو تأکید نمود.

در ادامه مهندس اکبری توضیحاتی راجع به فعالیت‌های انجام‌شده در ساتکاب برای راه‌اندازی کارخانه نوآوری نیرو و مسائل و مشکلات پیش روی آن ارائه داده و به عزم مدیریت جدید ساتکاب برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر کارخانه با توجه به پیگیری‌های مستمر وزیر محترم نیرو اشاره نمود.

در انتهای جلسه نیز نمایندگان شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود راجع به موضوع پرداختند و مقرر شد طرفین با بکارگیری کلیه امکانات در جلسه آتی خطوط روشن و ادامه راه را ترسیم و جمع بندی نهائی صورت گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا