“اهمیت بین‌المللی همکاری کشورها در بهبود کیفیت و تأمین آب”

سخنرانی با عنوان "اهمیت بین‌المللی همکاری کشورها در بهبود کیفیت و تأمین آب" توسط دکتر عباس اکبرزاده عضو هیئت‌علمی موسسه تحقیقات آب در رویداد بین‌المللی IORA ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، این سخنرانی در رویداد بین‌المللی “مشارکت راهبردی، تقویت توسعه تحقیقات آب و نوآوری” توسط مدیر مرکز تحقیقات آب و فاضلاب ارائه شد و طی آن به راهبرد مشارکت کشورها در تقویت تحقیقات آب و اثرات آن بر توسعه و بهبود جوامع در حوضه‌های آب مشترک پرداخته شد.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد علمی که در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۲ مطابق با ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ به‌صورت مجازی و از طرف IORA و با مشارکت کشورهای عضو برگزار شد، تقویت همکاری‌ها بین کشورهای عضو برای بهبود تأمین و ارتقاء کیفیت آب در بین این کشورها اعلام شد.

سایر سخنرانان در این رویداد علمی از کشورهای سوئیس، آفریقای جنوبی، بنگلادش، عمان، سومالی و هند ابعاد مختلف همکاری‌های بین‌المللی در ارتقاء کیفیت آب‌های مرزی و نقش و جایگاه آب در تأمین صلح پایدار را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

گفتنی است کشورهای آفریقای جنوبی، هندوستان، جمهوری اسلامی ایران، سنگاپور، مالزی، اندونزی، تایلند، سریلانکا، استرالیا، امارات متحده عربی، عمان، یمن، بنگلادش، کنیا، موریس (مقر اتحادیه)، تانزانیا، ماداگاسکار، موزامبیک، سیشیل. به‌عنوان کشورهای عضو و کشورهای چین، ژاپن، مصر، بریتانیا ، فرانسه و آمریکا از اعضای ناظر و طرف گفتگوی این اتحادیه بین‌المللی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا