در هفته پژوهش انجام شد؛ بازید دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از موسسه تحقیقات آب

در هفته پژوهش دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از موسسه تحقیقات آب بازید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۲ و ۲۳ آذرماه سال جاری و هم‌زمان با هفته پژوهش، رویداد بازدید دانشجویی از موسسه تحقیقات آب انجام شد.

دانشجویان در این رویداد از آزمایشگاه‌های هیدرولیک، شیمی و کالیبراسیون این موسسه بازدید کردند؛ و همچنین با پروژه‌های پژوهشی و مطالعاتی مرکز تحقیقات آب و فاضلاب، پژوهشکده مهندسی هیدرولیک و محیط‌های آبی و پژوهشکده مطالعات و تحقیقات منابع آب آشنا شدند.

گفتنی است، بیش از ۱۵۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسری تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، امیرکبیر، الزهرا، خواجه نصیر، شهید بهشتی، تربیت مدرس، پردیس عباسپور، قزوین، اراک، زنجان، دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام در این رویداد حضور داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا