رییس موسسه تحقیقات آب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو: کارخانه نوآوری آب و آبفا به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

رییس موسسه تحقیقات آب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو با اشاره به اینکه حال مسائل بخش آب کشور با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ممکن و سریع‌تر خواهد بود، گفت: کارخانه نوآوری آب و آبفا طی هفته‌های آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، «محمدرضا کاویانپور» در مراسم افتتاحیه هفته پژوهش و نمایشگاه پژوهش و فناوری وزارت نیرو ۱۴۰۱ در پژوهشگاه نیرو افزود: کارخانه نوآوری آب و آبفا محلی است برای هم‌اندیشی فعالان صنعت آب تا بتوانند با هم‌افزایی؛ مشکلات بخش آب کشور را برطرف کنند. وی ادامه داد: کارخانه نوآوری آب و آبفا پذیرای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور خواهد بود.

رییس موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو خاطرنشان کرد: موسسه تحقیقات آب نیز محلی برای پژوهش و تحقیقات درباره موضوع‌های مرتبط با آب و آب و فاضلاب است.

کاویانپور گفت: این موسسه همکاری خوبی با دانشگاه‌های کشور دارد و تلاش می‌کند تا بر اساس تفاهم­نامه­‌های منعقده با آنان بستری مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها در صنعت آب ایجاد نماید.

وی به موضوع اقتصاد آب هم اشاره کرد و گفت: اقتصاد آب در کشور نیاز به بازنگری و تحقیق دارد تا بتواند مسائل این بخش را سامان دهد.

رئیس موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو ادامه داد: موضوع‌های بین بخشی آب، حکمرانی آب، موضوعات اجتماعی آب، هیدروپلتیک و غیره از سرفصل‌های جدیدی است که در دستورکار برنامه‌های پژوهش موسسه قرار گرفته است و در این موضوعات از ظرفیت‌های اساتید دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط استفاده حداکثری به عمل می‌آید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا