ارزیابی «طرح‌های فناورانه رویداد دایان ۹ با موضوع آب، انرژی و مدیریت فرایند» در سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)

ارزیابی " طرح‌های فناورانه رویداد دایان ۹ با موضوع آب، انرژی و مدیریت فرایند" با مشارکت مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب در سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار شد.

ایمیدور

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، بر اساس اهداف و برنامه‌های سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) طرح “زیست‌بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ـ ایمینو” در توسعه و تجاری‌سازی محصولات و خدمات موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان با موضوع «بررسی طرح‌های فناورانه رویداد دایان ۹ با موضوع آب، انرژی و مدیریت فرایند» برگزار شد.

در این نشست که در روز چهارشنبه سیزدهم دی‌ماه سال جاری برگزار شد، “عباس اکبرزاده” و “فرزاد هاشم‌زاده” نمایندگان موسسه تحقیقات آب از مرکز تحقیقات آب و فاضلاب به‌همراه صاحب‌نظران، اساتید دانشگاه و کارشناسان سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در حوزه آب و انرژی به‌عنوان داور جهت بررسی و ارزیابی طرح‌ها در مرکز  نوآوری و انتقال تکنولوژی ایمیدرو حضور داشتند.

خبرگان و کارشناسان حوزه آب و انرژی در این نشست ایده‌ها و طرح‌ها را از لحاظ سطح فناوری، حل مساله و موارد فنی، اقتصادی و زیست‌محیطی بررسی نموده و به لحاظ کمی امتیازدهی کردند.

 گفتنی است، نتیجه نشست تخصصی مذکور در قالب گزارشی مشتمل بر موضوعات عنوان‌شده و تعیین شرکت‌های منتخب جهت شرکت در رویدادهای آتی سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مؤسسه تحقيقات آب به عنوان تخصصي‌ترين فعالان عرصه تحقيق و پژوهش در صنعت آب و فاضلاب كشور، با داشتن دو پژوهشكده در تهران و سه مركز ملي مطالعاتي – تحقيقاتي در شهرهاي تهران،‌ ساری، و شيراز‌ همواره كوشيده تا با استفاده از كارشناسان و متخصصان بخش‌هاي مرتبط با اين صنعت و قراردادن فضايي مناسب در اختيار آن‌ها به منظور تجربی ساختن آموخته‌هاي تئوري، هدف انجام پژوهش با زمينه تجاری‌سازی را در سازمان‌ها و مؤسسات تحقيقاتی نهادينه سازد.

ارتباط با ما
logo-samandehi
نقشه گوگل
اسکرول به بالا